Páginas

dijous, 19 de gener del 2012

La mirada enrere... l'ultima passejada pel 2011.


Timbal de salmó amb pesto d'espinacs


Montadito de patata confitada i gules





MARÇ
Crema catalana


Cous cous negre amb Txipirons i all i oli de safrà




Pastís de Maduixes amb nata



Crema de Carbassa



Gazpatxo de prèssec amb glaçons de vodka




AGOST

Tapeta de calamarsons, cecina i patata





SEPTEMBRE
Broqueta de meló, pernil i mozarella



OCTUBRE

Crema de castanyes




NOVEMBRE
Cuallada de foie



DESSEMBRE


Torró de trufa i gerds

11 comentaris:

  1. Ostres... ja m'entusiasmava el recull que havíeu fet i no sabeu quina cara d'il·lusió he posat quan he baixat la pàgina del tot i he vist els meus torrons entre tantes altres receptes boníssimes! moltes gràcies noies ;)

    ResponElimina
  2. Quant de temps..... un bona passejada pel 2011.

    Muas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii....

      Noia, de vegades hem de fer memòria, que sens obliden algunes receptes de les que pensem... aquesta l'he de tastar ;)

      Petonàs!!!

      Elimina
  3. magnificante passejada del 2011,estan todos los meses muy buenos
    peto

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad es que si Miquel, Había tantas recetas y todas con tan buen aspecto que ha sido verdaderamente dificil decidirse solo por 12 :).
      Muas!

      Elimina
  4. Bravo, amb la perspectiva tornem a gaudir de nou de les joies i alegries d'aquest 2011 :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant jo tinc pendent de ferles totes...jajajajaja que fan una fila "apoteosica" :P.

      Elimina
  5. No t'ho creuràs... però em vaig mirar el recull i no vaig reconeixer la meva...!!. Agrait de que la posessiu...

    Però tal com ja posava el meu blog, malgrat la he preparat varies vegades, la vaig aprendre en un curs de l'Adelf Morales (Topik).

    Encara que estic una mica retirat del món de la cuina (sempre faig el mateix repertori), segueixo mirant blogs.

    Gràcies i una abraçada..!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies a tu....

      Doncs es veu molt resultona la recepta, l'enhorabona, tant a l'Adelf Morales com a tu per compartirla.
      Muas!

      Elimina
  6. Quin CALENDARI GASTRONOMIC més atractiu!, digne del millor dels restaurants!.
    (tinc un missatge per la Loles urgent: si us plau mira´t el correu, demà dv NO puc quedar,passam el tf!)

    ResponElimina